PODPIS ELEKTRONICZNY W 20 MINUT
Gotowy do użycia od ręki
Kwalifikowany podpis elektroniczny jest niezbędny do prowadzenia działalności gospodarczej. Składanie deklaracji w ZUS oraz US, w tym wysyłka JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego) wymaga złożenia podpisu zaufanego (certyfikowanego) oraz wszelkich innych dokumentów, np. e-faktury wysyłane klientom. Podpisane w ten sposób dokumenty mają taką samą ważność jak podpisane w tradycyjny sposób. Jak uzyskać certyfikat?
Nasza firma podjęła współpracę z Centrum Certyfikacji EUROCERT, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować zarówno całe zestawy jak i same certyfikaty w niskiej cenie, a co najważniejsze cały proces możemy przeprowadzić u Państwa w firmie i nie zajmie to więcej niż 20 minut czasu. Jest to o tyle wygodne, że nie trzeba potwierdzać tożsamości w punkcie oddalonym o kilkadziesiąt kilometrów lub u notariusza i wysyłać dokumenty pocztą, a następnie czekać kilka dni na sfinalizowanie procedury.
W naszej ofercie możecie Państwo przedłużyć istniejący lub wygenerować nowy podpis kwalifikowany, ceny dotyczą usługi w naszym biurze.
Istnieje możliwość dojazdu i wygenerowania certyfikatu w siedzibie Państwa firmy oraz instalacja oprogramowania na komputerach firmowych (usługa dodatkowo płatna).