Skip to content
Informatyka Dla Firm – wdrożenia i serwis

Informatyka Dla Firm – wdrożenia i serwis

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania firmy InsERT, sprzedażą urządzeń fiskalnych (POSNET), generowaniem podpisu elektronicznego oraz instalacjami teletechnicznymi

Menu
  • Oprogramowanie
  • POMOC ZDALNA
  • Urządzenia fiskalne
  • Instalacje
  • Gazex
  • Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny

PODPIS ELEKTRONICZNY W 20 MINUT
Gotowy do użycia od ręki 

Kwalifikowany podpis elektroniczny jest niezbędny do prowadzenia działalności gospodarczej. Składanie deklaracji w ZUS oraz US, w tym wysyłka JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego) wymaga złożenia podpisu zaufanego (certyfikowanego) oraz wszelkich innych dokumentów, np. e-faktury wysyłane klientom. Podpisane w ten sposób dokumenty mają taką samą ważność jak podpisane w tradycyjny sposób. Jak uzyskać certyfikat?

Nasza firma podjęła współpracę z Centrum Certyfikacji EUROCERT, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować zarówno całe zestawy jak i same certyfikaty w niskiej cenie, a co najważniejsze cały proces możemy przeprowadzić u Państwa w firmie i nie zajmie to więcej niż 20 minut czasu. Jest to o tyle wygodne, że nie trzeba potwierdzać tożsamości w punkcie oddalonym o kilkadziesiąt kilometrów lub u notariusza i wysyłać dokumenty pocztą, a następnie czekać kilka dni na sfinalizowanie procedury.

W naszej ofercie możecie Państwo przedłużyć istniejący lub wygenerować nowy podpis kwalifikowany, ceny dotyczą usługi w naszym biurze.
Istnieje możliwość dojazdu i wygenerowania certyfikatu w siedzibie Państwa firmy oraz instalacja oprogramowania na komputerach firmowych (usługa dodatkowo płatna).

EuroCert TokenCertyfikat ważny 1 rok – 249zł netto (306,27zł brutto)
Certyfikat ważny 2 lata –
299zł netto (367,77zł brutto)
Certyfikat ważny 3 lata – 389zł netto (478,47zł brutto)

  • Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
  • Karta kryptograficzna,
  • Czytnik Gemalto IDBridge K30,
  • Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.
EuroCert ClassicCertyfikat ważny 1 rok – 249zł netto (306,27zł brutto)
Certyfikat ważny 2 lata –
299zł netto (367,77zł brutto)
Certyfikat ważny 3 lata – 389zł netto (478,47zł brutto)

  • Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
  • Karta kryptograficzna (wielkości kart bankomatowej),
  • Czytnik kart Gemalto IDBridge CT30,
  • Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.
EuroCert Karta (nowy certyfikat)

Certyfikat ważny 1 rok – 249zł netto (306,27zł brutto)
Certyfikat ważny 2 lata –
299zł netto (367,77zł brutto)
Certyfikat ważny 3 lata – 389zł netto (478,47zł brutto)

  • Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
  • Karta kryptograficzna,
  • Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.
  • Zestaw nie zawiera czytnika!
EuroCert Certyfikat 

Certyfikat ważny 1 rok – 159zł netto (195,57zł brutto)
Certyfikat ważny 2 lata –
209zł netto (257,07zł brutto)
Certyfikat ważny 3 lata – 299zł netto (367,77zł brutto)

Oferta dla klientów EuroCert, których certyfikat:

  • Stracił ważność,
  • Został zablokowany
EuroCert OdnowienieOferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego EuroCert.

Odnowienie Certyfikatu EuroCert
Odnowienie ważne 1 rok – 109złnetto (134,07zł brutto)
Odnowienie ważne 2 lata –
159złnetto (195,57zł brutto)
Odnowienie ważne 3 lata – 249zł netto (306,27zł brutto)

Certyfikat odnawiany jest zdalnie. 

Zakup Odnowienia nie jest równoznaczny z przedłużeniem ważności Certyfikatu Kwalifikowanego. Po zakupie otrzymają Państwo wiadomość z instrukcją odnowienia certyfikatu. Ważność certyfikatu/podpisu zostanie przedłużona z chwilą zakończenia procedury odnawiania. W przypadku odnowienia zdalnego procedura musi zostać zakończona przed końcem ważności starego certyfikatu.

Odnowienie stacjonarne + nowa KartaOdnowienie dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego w innych centrach certyfikacji niż EuroCert.

Odnowienie ważne 1 rok – 149zł netto (183,27zł brutto)
Odnowienie ważne 2 lata –
199zł netto (244,77zł brutto)
Odnowienie ważne 3 lata – 289zł netto (355,47zł brutto)

Klient otrzymuje nową kartę kryptograficzną (zwykłą lub mini) wraz z certyfikatem.

Instalacja i przeszkolenie – 90zł netto (110,70zł brutto)
Dojazd do klienta – 1zł netto/km (odległość liczona w dwie strony), powyżej 60km cena ustalana indywidualnie, na terenie miasta Zamość – dojazd w cenie przeszkolenia

Usługa jest świadczona przez przedstawiciela EuroCert podczas tego samego spotkania, na którym jest przeprowadzane wydanie podpisu. Czas trwania to ok. 30 min. Pakiet obejmuje instalację niezbędnego oprogramowania do obsługi podpisu (sterowniki i oprogramowanie do zarządzania oraz aplikacji do podpisywania i weryfikacji dokumentów), rejestrację certyfikatu na komputerze użytkownika, krótkie przeszkolenie z następujących zagadnień: rejestracja certyfikatu w systemie, prawidłowe podpisywanie i weryfikacja dokumentów (aplikacja SecureDoc)

Kontakt

Biuro handlowe:
ul. Sadowa 6 (II piętro)
22-400 Zamość

Sprzedaż oprogramowania:
888-300-040
insert@idf.info.pl

Instalacje, wdrożenia,
podpis elektroniczny
888-300-046
biuro@idf.info.pl

  • O firmie
  • Autoryzowany Partner InsERT

Informatyka Dla Firm – wdrożenia i serwis 2023 | Powered by WordPress.